Sidor

fredag 11 maj 2012

Till Uppsala

Fast överskriften stämmer inte riktigt, vi var på väg till Almunge +7 km utanför till Carolina Björn som har stamnamnet Qtcat. Vi skulle bo här under utställningshelgen i Uppsala. Vi = Benny, jag och katterna som var med, Fjodor, Priscilla och Olivia. Var lite svårt att hitta precis till henne, dock var vi precis vid hennes hus och vände då inget nummer fanns på huset och vi trodde att det var fel. Själva resan dit var väl ingen höjdare så rädd som jag är. Dog precis när vi kom till Södertälje och i Stockholm dog jag 4-5 gången. Jisses vilken trafik. Och givetvis hamnade vi i rusningstrafik...fredag eftermiddag och alla slutar jobba

Ett av våra raster där vi gav katterna vatten och lät dom få lite frisk luft. Resan med dom gick jättebra. Fjodor mådde inte illa och ingen av dom protesterade. Köpet av hundburarna gav jackpot, men jag ska fixa till det lite innan Tyskland. Hylla till Fjodor, få fast toalådorna riktigt och sy skynken som jag bara trär över för att dom känner sig tryggare så. Fast "överdraget" ska inte gå riktigt upp. Vi ska ju till Tyskland och JAG tycker att det är bra att Benny ser ut bakåt, inte bara via sidospeglarna. Så det ska träs över och lämna det översta utan så att det blir glipa bakåt. Denna gången så tog jag snabbt bara sängkläder och då burarna är ända upp till taket kunde man inte se ut något.








 Jag ville så gärna ta kort i Stockholm men kameran var bara uppe 3 minuter sedan var ajg tvungen att hålla hårt i bältet igen








Hemma hos Carro och en del av hennes katter















2 kommentarer:

  1. Du fick ju med Globen i alla fall... det är ju bra :-)

    SvaraRadera
  2. Underbara kissar hon har... i synnerhet Selkirken!! ;)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck