Sidor

fredag 31 mars 2017

Camio är tingad

Nu så är alla mina bebisar tingade. Känns helt otroligt bra med alla deras nya blivande familjer och jag känner att jag verkligen har gjort bra val. Som vanligt kanske jag ska tillägga. Som ni vet, alltså mina "kattungeköpare" så gillar jag att ha kontakt, att tjata. Och att det klickar så bra både mellan oss och så klart bebisarna som flyttar. Idag hade Camio besök från sin blivande matte och imorgon kommer Corinnes nya familj och hälsar på henne. Idag har även Athenas blivande matte hälsat på igen. Skönt när alla bor så pass nära och kan komma när lusten faller på. Lite synd bara på Sophias blivande familj som får vänta med att se henne tills den dagen hon flyttar.....Men jag hoppas dom njuter av alla bilder och filmer som jag tar.

Med bebisarna är det bra. Men vet ni vad? Det är nu det jobbiga börjar. Jag får ju ingenting gjort. Och om jag ska göra något så får jag (i vanlig ordning) skiva ner det på en lapp. Och sen far jag runt som en virvelvind här för att hinna med...allt medan bebisarna sover. För är dom vakna, ja....då sitter jag där med dom och gosar. Kan liksom inte låta bli. Det är ju nu det riktigt roliga börjar. Och jag vill passa på att njuta så mycket som jag bara kan. Och det är sådan tur att jag har dom och kan gosa och pussa på dom. Dom ger mig så mycket. Och det behövs i dagar som är nu.




Bilder på sovande bebisar. Då får man ryggtavlan och kan se färgen/mönstret lite mer. Bara Camio var vaken





Eros





Sophia





Athena






Corinne





Eros igen




Och så Sophia





Baren har öppnat




Camio med sin blivande matte Jessica






Athena med blivande matte Emma och lillhusse Max





1 kommentar:

  1. Bra att dom ger dig kärlek nu när det är tungt. Dom är jättefina♡♡♡

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck