Sidor

söndag 26 mars 2017

Eros är tingad

Idag var det Eros tur att få besök från sin blivande familj. I väntan på att dom skulle komma satt jag faktiskt ute på trappen och solade. Jag till och med pillade lite i rabatten utanför. Vädret i dag har varit superfint. Idag såg jag myror på gången, några humlor flög förbi och några trötta flugor flög som i slowmotion och satte sig på väggen för att sola. Härligt när allting börjar vakna till liv, man får själv sådan energi. Jag tokälskar våren där allt börjar komma upp ut jorden, ja allt som hör våren till.
Eros hade som sagt besök och jag tror bestämt att dom gillar honom. Tiden som dom var här bara flög iväg, var hur trevligt som helst. Och kändes verkligen rätt, Eros kommer att bli så bortskämd som jag önskar. Och nu är han inte mer reserverad, nu är han tingad.

Jag fattar inte hur snabbt allting går. Jag vet ju att dom utvecklas och jag vet att dom börjar utforska mer och mer för varje dag...och visar tendenser till att leka med varandra. Idag har dom också varit vakna lite längre än dom brukar, ligger där i bolådan och leker. Jag vet inte vem av dom jag titta på. Athena sitter väldigt mycket nu och kikar på mig när jag är där. Inte för att hon ser så mycket, det är väl mest skugga. Men hör gör dom alla. Så fort jag gör ett ljud med munnen så tittar dom mot mig. Sötnosar. Tänk så mycket lycka dom skänker.


Lägger ut bilderna i den ordning jag tog dom. Här är det Eros och Athena som sover gott i morse




-Får jag komma ut till dig? Eros är nyfiken




Athena är en dröm att fota




Snart dax att bygga ut igen...eller vad tror ni?






Så snart mamma Zira kommer blir det "spring" till baren





Sitter fint gör Eros också




Athena igen





Camio undrar vad det är frågan om





-Fisförnäm!! Jag? Nä, inte alls





-Jag kan väl titta på dig om du vill det. (Athena)





Visst är han söööööt??!!??







Sophia kan minsann sitta fint hon också





Och Corinne. Söt som spunnet socker







-Ok, jag kan väl posera fint när du vill det då. Sophia är den som är mest i bustagen av dom.





Brottas lite med brorsan Camio är roligt





Sen ska så klart Eros lägga sig i







-Titta, jag kan också sitta fint. Tokälskar hans färg







Lite busbilder på Eros








Fullt ös medvetslös....redan!!!
Nu orkar jag inte skriva mer till varje bild. Jag tror att var och en av er vet nu vem som är vem. Och för att vara helt hundra på Athena och Corinne, Athena har öppnat sina ögon mer :)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck