Sidor

måndag 13 mars 2017

Ziras DoDay

Jaha hörrni!!! Idag, som alltid är en dag som jag inte har en enda koll, som vanligt. Tog det sig vid första parningen, ja, då borde dom ju komma under dagens datum. Tog det sig dagen efter som jag tror så är det DoDay först i morgon. Men jag har stenkoll på henne nu. Eller, nu blev det lite fel. HON har stenkoll på mig. Lämnar mig inte, ska vara med överallt precis hela tiden. Igår var hon lite orolig. Skulle mer eller mindre krypa in i skinnet på mig. Jag stod i köket och hon strök sig på mig så hon till slut ramlade, ingen direkt balans om hon luter extra mycket åt ett håll.

Jag la mig på golvet vid henne och hade handen på hennes mage. Ni ska bara veta. Bebisarna möblerade om där inne för fullt. Fick sådana kickar i handflatan, kändes precis som att dom försökte ta sig ut den vägen. Hon grymtade rätt så många gånger igår, fler förvärkar som kom. Natten som var har jag sovit helt lugnt. Kändes inte som att det skulle kunna hända något. Dessutom så vet jag ju med mig att jag alltid är uppe mitt i natten och så även denna gången, har varit uppe sedan 03-tiden. Nu på morgonen har Zira varit på toa flera gånger både för att kissa och bajsa. Gissar på att dom trycker på, och även att hon känner på sig att något är på G och tömmer sig. Mina tankar alltså... Idag väger hon 5802g och har sedan igår gått ner med hela 2g. Sammanlagd viktuppgång för henne är 1717g Mot förra gången som visade 1295g. Och då fick hon ju 6 bebisar. Spänningen är olidlig...
Förresten, igår kväll blev jag klar med listan på vilka namn bebisarna kommer att få 💖👼💖











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck