Sidor

lördag 2 juni 2012

Styrelsemöte/burlagardag

Idag åkte jag hem till Ann. Det var dax för den årliga burlagardagen, något som jag själv inte var med på. JAg var inne och hjälpte till att räkna och fota priser och bara tjata och umgår. Trevligt som vanligt. Innan det så var det styrelsemöte med fika och kaffe och efter att allting var klart så var det dax för grillning. Först hade jag tänkt stå över maten, brukar ju få så ont i magen av kött men jag åt ändå vilket inte var så där superbra. Fick så ont i magen så när jag var på väg hem var jag tvungen att stanna och spy. Det funkar bara inte. Absolut inget fel på maten, bara min mage som protesterar.

Strax innan Tvååker finns där ett ställe att köpa växter på. Jag brukar åka hit och handla och hade kunnat lägga många tusen här....det vill säga om jag hade haft dom....tusenlapparna alltså.. Idag blev det några perenner :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck