Sidor

fredag 1 juni 2012

Delad vårdnad

Det tycker Olivia att det ska vara, delad vårdnad med Lunas bebisar. Hon, Olivia alltså har varit förtvivlad varje gång någon av bebisarna har gråtit och varit framme hos mig för att säga att jag ska lägga ner dom illa kvickt. Speciellt när jag har haft uppe Roger som ju är extra pipig. Så för att hålla koll på alla så har hon i stort sett varit med Luna i bolådan nästan hela dagen. Hon vet inte hur väl hon vill dom och Luna protesterar inte. Tror nog hon tycker det är skönt att slippa vara den enda vuxna där.

Jag måste erkänna att jag är lite orolig för Roger. Han går inte upp mycket i vikt. Under dygnet som var så gick han inte upp mer än 5g., medan dom andra 2 har gått upp betydligt mer. Jag tar upp honom till mig i soffan och har honom i en filt för jag vill verkligen vänja honom till att vara uppe, men som sagt, han protesterar för fullt. Emellanåt kan jag känna rädsla över att han inte kommer att klara sig.

Jag har lagt till ett par nya blogglänkar idag. Den ena är till Carro där jag och Benny bodde när vi var i Uppsala. Och den 2:dra är till Elisabeth som ska ha Ricki. Säger även grattis till Elisabeth som nu också har fått sitt stamnamn :) LizPaws  Även en länk till Ingrid som har stamnamnet Tylökatten. Hon har Katharine Hepburn även kallad för Pepsi från mig. Pepsi har ju nu en kull med bebisar och även Ingrids andra hona har en kull så där finns 11 kattungar att se på :-)

Mitt i allt det här som har varit sista tiden så har jag totalt glömt bort att gratta Mia vars Bella & Bullen har fått sin första kull, 2 härliga grabbar. Grattis Mia till första kullen i ditt stamnamn :)






















2 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder. Så underbart när dom vill hjälpa så. Så fina dom är tillsammans. Ha en bra kväll. kram kerstin

    SvaraRadera
  2. Kanon. Blir också orolig för Roger när du säger att han tine går upp i vikt som de andra. hmm!? Tack för reklamen om min blogg :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck