Sidor

torsdag 28 juni 2012

Altanen klar

nästan. Och det är den som jag har lagt ner tiden på den sista veckan. Ja, förutom bebisarna då. Någon datatid har det inte hunnits med för jag ville verkligen få det klart så att katterna får komma ut igen. Och det har jobbats trots regn, blåst, knott och mygg. Och givetvis.....så snart vädret har varit alldeles underbart som idag så passar jag på att göra så mycket som möjligt. Förutom alla reglar och taket som Benny har gjort har jag fixat allt annat själv. Det har blivit några svordomar när skruvdragaren hamnar på ett finger för att jag har varit för trött men det har funkat iallafall. Det är lsite småfix kvar, bland annat så ska jag spackla och måla det som jag har haft innan och har igen. Lite sblommor och fler hyllor till katterna. Men jag hann inte mer än det här, har ju haft annat att göra också.

Bland annat så har jag badat katterna, Fjodor, Tindra, Jamie, Priscilla och Olivia. Vi ska ju åka till utställning i Trollhättan denna helgen. Jag brukar ALLTID ha utställningsväskan klar nästan 1 vecka innan men inte denna gången. Har lite kvar men det tar jag imorgon, åker ju inte förrän på eftermiddagen.


Kollakolla....Jah har slängt min första klös som jag byggde för 7-8år sedan. Tyckte att den hade gjort sitt.









Jag har gardiner i mitt sovrum. Men då jag har ont av ljus när jag ska sova har jag satt upp en solfilm på fönstret...ifall nu någon undrar.







Jag har en alldeles egen svimmingpöl åxå :))

3 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev. Du är så duktig. Är det badankor i?

    SvaraRadera
  2. Sååå fint! Du är ju otrolgit duktig!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck