Sidor

fredag 29 juni 2012

Snart till Trollhättan

Nu är bägge burarna klädda och i bilen. Även resten av alla saker är packade. Vad som är kvar är katterna som ska i om en stund och så jag själv då. Fast först är det en dusch som gäller och en sista genomgång så jag inte har glömt en väska i något hörn. Men, om något är glömt så är det inte hela världen. Huvudsaken är att katterna och stamtavlorna är med, resten går i så fall att få hjälp med. Jag har dock bestämt mig för att jag inte ska ha kameran med mig...kommer ändå inte att ha tid att springa och fota då jag ska ha koll på mina 5 katter.
Att burarna är klädda beror på att jag ska ha dom på utställningen istället för klubbens och på detta viset behöver jag inte klä dom på plats. Sparar massor av tid och slipper bli genomsvettig av lite jobb.


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck