Sidor

fredag 8 juni 2012

Jamie 2 år

Hipp hipp hurra för Jamie som fyller 2 år idag. Även stort grattis till syskonen Jane, James, Julian och Julia. Det har ju varit en del turer med Jamie. Hon har bland annat väldigt ont av svarthaka. Och jag vet inte riktigt hur jag ska få ordning på det. Men jag antar att det försvinner när hon kommer ut ur tonåren. Hennes mamma Tindra är/har varit likadan. Fast efter att Tindra fick sin andra kull så började det avta mer och mer. Det är bara det att Jamie har en viss förkärlek till att klia sönder sig, och OFTAST så brukar hon göra det precis innan det är dax att åka på utställning. Hennes vikt har pendlat fram och tillbaka under året som varit.. Hon har ju även fått en kull, och för bara 2-3 månader sedan så vägde hon 3½kg. Men nu väger hon 3232g och jag tror att hon kan känna av löp. Fast säker är jag inte. Under året med allt som hon har varit med om så har hennes vikt ökat med 272g. Sen så vet jag inte riktigt vad som har hänt med hennes morrisar. Om dom har gått av eller vad. Honh ar nämligen några som har gått av i mitten. Trodde ett tag på att det berodde på att hon kanske var sjuk men det stämde inte riktigt då hon ju faktiskt är frisk. På bilderna så är hon fortfarande lite fuktig efter att jag tvättade av hakan men jag orkade inte vänta med att ta bilder tills att det torkar

















.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck