Sidor

måndag 4 juni 2012

Ricki & Robban

Tänk vad mycket som bara händer under ett dygn. I morse när jag tittade i bolådan, ja då tittade 3 par ögon på mig. Givetvis ser dom väl bara skuggan av mig men hur som helst, dom vända sig mot mig. Nu så har alltså både Ricki och Robban öppnat sina ögon och dom är så bedårande söta, man smälter när man tittar på dom. Helt underbara. Fast lite orolig var det här när jag vägde dom. Robban hade gått NER 1g sedan igår och Ricki hade inte gått upp så mycket, bara 6g medan Roger hade gått upp med hela 13g. Kommer att vägad om ikväll igen. Försökte ge dom ersättning men dom vill fortfarande inte ta emot det. Och jag tror inte Robban är hungrig trots viktnedgången. För han ligger och sover eller så ligger han vid mjölkbaren.


Robban





Ricki





Idag så visade Roger lite bustendenser och försökte "bita" Ricki i örat :)


1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck