Sidor

tisdag 19 juni 2012

Lunas bebisar 4 veckor

Idag är dom redan 4 veckor och det händer så mycket. Alla 3 försöker komma över plankan som jag har satt dit till dom. Så snart dom hör mig prata så vill dom över. Dom har varit på upptäcksfärd i vardagsrummet fast med min översikt. Dom går på toa alla 3 och dom äter själva. Så superduktiga. Eventuellt imorgon kommer jag att öppna upp åt dom så att dom får vara med överallt. För jag är ju av åsikten att om dom får vara ute mer så finns det mer att utforska och mer att klättra på och då utvecklas dom mer.

Något som är roligt nu är att titta på dom när dom leker. Igår kom dom på att dom kan springa :) Och när dom springer så kuttrar dom samtidigt. Robert till och med sprang sidledes. Dom har börjat leka med sina leksaker och är riktiga hejare på att klättra. Fast det är bara Roger som har klättrat upp det första steget på den stora klösen. Och för varje dag som jag ser Roger ju mer känner jag för att behålla honom. Han är alltså grym och han kommer att bli så snygg när han blir vuxen. Jag grämer mig över det men än är inte sista ordet sagt. Benny gillar honom nämligen som sjutton och det vet vi ju hur det brukar sluta. Det brukar ALLTID bli den kattungen som blir bäst som vuxen :-) Jag har tagit många bilder och dom kan du se på min hemsida
Vikten på dom idag är

Ricki 447g +85g
Robert 450g +68g
Roger 485g +118g

Ricki






Robert






Roger



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck