Sidor

söndag 10 juni 2012

Hemma hos Tylökatten

Tawalli's Katharine Hepburn, eller Pepsi som hon kallas fick ju en kull för cirka 5 veckor sedan, den 4 maj. Och idag har jag varit och hälsat på dom för att kika lite. Givetvis är man ju nyfiken på hur bebisar ser ut efter en Tawalli's-tjej. Det blev en del bilder och lite plock med dom, fast mest satt jag väl och tittade på dom när dom busade. Ingrid har ju 2 kullar, men jag tog bilder bara på Pepsis ungar. Inte för att det är Pepsis utan för att svartsilverkullen inte var respektabla i sina ögon för fotografering så det hoppade jag över. Och här kommer en del av bilderna på dom.Ni ska INTE tro att jag vett vem som är vem för det kommer inte jag ihåg. Tylökattens hemsida

Mamma Pepsi








****************






****************







****************







****************





1 kommentar:

  1. Tack Lotta!

    Det var så trevligt att ha dig här, evigheter sedan vi sågs ju. Vilka fantastiskt ljuvliga bilder du har tagit på katterna.

    Kram
    // Ingrid

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck