Sidor

fredag 1 juni 2012

Priscilla 10 månader

Och från och med idag räknas hon då som vuxen. Fast inte för mig, hon är fortfarande min lilla räka. Och tro det eller inte, jag har faktiskt glömt av att hon är 10 månader idag så jag har inte tagit några bilder på henne. Och nu när det är lite mörkare ute, eller ja skymning iallafall så blir det så kassa bilder så idag blir det inga. Fast vägt henne har jag ju gjort så klart. Och hon väger  3643g och har under månaden gått upp med endast 83g. Men det går ju upp. Vägde också Jamie som idag väger 3288g och hon har under månaden gått ner med 161g. Vet inte om det kan vara så att det har varit så varm och att hon eventuellt börjar komma i löp. Hon visar det emellanåt iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck