Sidor

lördag 22 januari 2011

Tindra 3 veckor

Det har nu gått 3 veckor. Och det är superjobbigt att inte veta. Har ju kollat hennes tuttar, men som ni vet så har ju Kevin och Kurt varit där och gottat sig.....fast inte så mycket den senaste veckan. Tittade också på dom tuttarna som dom inte har varit på, och dom visar färgen i rött......hallontuttar...Eeeee....varför kallas det för hallontuttar egentligen? Ja, hur som helst. Jag tror att hon är dräktig. Har ju kollat upp hur det var förra gången, och tur är väl det för annars så hade jag nog trott att hon inte är dräktig. Hon äter så dåligt. Och igår kväll så trodde jag nästan att hon hade gått i löp igen då Fjodor stod och trampade över henne. Men nädå.....han trampade och hon låg bara där och tyckte väl att han var allmänt jobbig. Vikten på henne idag är 3716g och under veckan så har hon bara ökat 39g allt som allt endast 70g. Detta skrev jag förra gången

"Tindra har nu alltså gått 3 veckor, och igår kväll kunde jag se dom rosa tuttarna på henne. MEN.....jag är ändå inte riktigt 100 säker på att det är så. Hur som helst så väger Tindra idag 3120g och har inte gått upp mer än 8g under veckan. Allt som allt har hon gått NER 15g Hon har inte spytt eller något sådant, men hon äter så dåligt....och det har hon inte gjort tidigare. Och som sagt.....Jag är inte riktigt 100 på att det är bebisar i magen än, även om jag ser rosa tuttar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck