Sidor

onsdag 26 januari 2011

Förvirrad!!

Jag känner mig lite förvirrad idag faktiskt.......har inte någon riktig koll på vad det är för dag. Dessutom så har väl inte riktigt humöret varit på topp. Blir lite irriterad på folk som inte kan hålla det dom lovar. Nu har det att göra med affären där jag handlar skumgummiremsorna. Dom skulle varit klara redan i måndags, och sen sa han att jag skulle få dom på tisdagen. Men nädå......först idag fick jag dom.....efter många om och men. Ni ska ju inte tro att det var klart när jag kom. Fick gå runt lite i Gislaved och kika i affärer i över 1 timme. Och då hade jag redan väntat på honom i cirka 3 timmar. Nästa gång jag behöver remsor så får jag väl beställa dom 1 månad innan jag ens funderar på att jag ska sy och behöver dom. Grrrrrrrr. Utöver väntan i Gislaved så fick jag sitta och vänta på mamma i 1 timme också när hon var hos tandläkaren. Och som grädde på moset................Jag klippte mig igår och är så SÅ missnöjd då hon återigen klippte för mycket. Men denna gången gick jag dit och klagade. Hon skulle fixa håret gratis på mig nästa gång, med toning eller vad jag nu ville ha. Hjälper ju inte så mycket för tillfället.

Annars så har jag väl inte gjort så mycket idag :-) Jag har sytt klart en kattbädd. Och är väl för tillfället lite öm i fingrarna av att klämma dit tryckknapparna. Men jag blev nöjd.

1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck