Sidor

måndag 17 januari 2011

Kurt 4 månader

och det är ju Kevin också. Så idag har det blivit vägning...igen. Jag har även vägt alla dom andra idag också, och det har jag gjort för att jag har gett dom avmaskningsmedel. Det gick bra med alla.....utan då Kurt. Jag blev helt genomsvettig innan jag fick i honom EN HALV tablett. Han är så stark det lilla monstret....trodde jag inte. Har lite rivmärken på handen nu, men det går ju bort. Hade förstått Kurt om det var Axilur, men det var Millbemax, en halv tablett. Ändå så protersterade han vilt.Tur att jag ger dom det bara en gång om året och bara en pytteliten tablett. Som ska smaka lever, vilket Kurt med all säkerhet inte tyckte.
Här kommer då dagens vikter. Det skiljer bara 56g mellan Jamie och Kurt :-)

Kurt 2680g
Kevin 2087g
Jamie 2736g
Suzie 3888g
Tindra 3695g
Fjodor 5036g

1 kommentar:

  1. De har alltid en annan åsikt om vem som ska ha avmaskningspillren... ;)

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck