Sidor

onsdag 12 januari 2011

Bebisar från mig

Jag undrar....brukar ni gå in på sidorna som jag länkar till? Om det finns någon som är intresserad så vet ni väl att ni kan gå in på dom och följa bebisarna som kommer från mig. Eller....dom är väl kanske inte så mycket bebisar mer, men för mig är dom ju det :-) Bloggarna som finns länkade till här på bloggen är bloggar som jag går in på varje dag. Och några av dom har ju inte bloggar, Anna som har Kate har ingen, men hon har ju en hemsida :-) Tänkte för tillfället mest på Doris (Jane Seymour) Hon är så lik sin pappa Fjodor på vissa bilder, och det är så kul att följa dom. Doris som jag faktiskt glömde när jag skickade anmälningarna till utställningen. Hon är ju på foder, men då hon fortfarande har mig som "ägare" så är det jag som anmäler henne. Det har jag iallafall gjort idag.

Jag har också klippt till lite tyg som jag ska sy bäddar av. Kommer inte att sy lika många denna gången för det orkar jag inte. Men det kommer att bli en del och jag tyckte det var lika bra att börja så att jag får dom klara. Och så mycket mer har jag inte gjort idag. Fjodor har ju varit lite stingslig natten som var....tror att hormonerna spökar lite på honom. Han brukar ju inte ge några ljud ifrån sig på natten annars. Men det har han gjort nu några nätter. Kan ju kanske ha med att göra att det har varit plusgrader ute, om än inge varmt. Men han vill ju ut, och när det var så där exremt kallt så brydde han sig inte.....gick liksom i ide.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck