Sidor

lördag 5 mars 2011

Världens bästa Mick Jagger

Han är helt enkelt underbar.....något annat kan jag inte skriva om honom :-) Och han är så tidig med allt. Kan knappt "gå" men ut ur lådan ska han minsann. Och när han vill ha sällskap så piper han. Suzie går in till honom då, men nädå....han är inte hungrig och han är inte trött. Tar jag upp honom till mig så tystnar han direkt. Hjärtat smälter...kan det göra annat? Efter att han har fått vara en stund med mig och jag lägger honom i lådan, först då somnar han tvärt. Har filmat honom idag och tagit lite nya bilder, några här och resten på min hemsida.










2 kommentarer:

  1. Lena i Ingared5 mars 2011 kl. 13:22

    Vilken ljuvlig o duktig o försigkommen kille!
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  2. Han är helt ljuvlig, en cool katt!!!

    Lycka till Storkram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck