Sidor

onsdag 30 mars 2011

Kärleksparet

här hemma har fått till det under dagen. Jag har sett en parning, och jag tror att dom kanske fick ihop en när vi körde mamma till sjukhuset. Den andra parningen jag såg gick väl kanske inte riktigt bra.......Leeloo gillar att ligga på rygg och på sidan och Fjodor kämpar för allt vad han orkar. Emellanåt går han av för att nosa.....liksom för att kolla om han verkligen är rätt. Jaja......det är honans första gång hos en hane, och förhoppningsvis så går det bättre inatt eller morgondagen. Hon har iallafall röstresurser denna lilla damen. Tror jag kan lägga ihop alla mina honor just när parningen sker, men ändå så kommer dom inte upp i Leeloos skrik. Dom är väldigt söta ihop..........

Annars så har dagen bestått i att mata bebisar.....få dom gå på toa......klappa.......kela&pussa.......busa för att dom sedan tar sig en liten sovstund......sen börjar vi på ruta ett igen. Dom går själva till toan, men gisses vad dom piper. Får vara med och hjälpa till precis i början. Idag så har dom också varit ute på golvet lite och lekt.....Mick var överlycklig. Han är ett litet yrväder, och just nu är han ju i en period då han ska bita på allt.....och alla. Ni ska bara se hur kul det ser ut när han ger sig på Kurt....Mick är ju liksom 3 kilo lättare, men att ge sig på Kurt backar han inte en sekund för :-) Sen så har Mick också redan börjat morra vid maten, ingen får komma för nära där just han äter.

Dagens bild får bli på kärleksparet......måste ju ha bildbevis :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck