Sidor

lördag 12 mars 2011

Suzie extramamma

Äntligen, idag så lyckades jag efter många om och men att få Suzie att ta till sig en av Tindras bebisar.För även om Tindra har mjölk så är det ju så att vissa tuttar är godare än andra,och var och en av hennes bebisar har sin favorit. Neve som är minst är den som alltid får slåss om tuttarna, och hon går från den ena till den andra och hela tiden blir hon bortskuffad. Och då blir det pip i lådan när dom kivas. Men idag så har det alltså varit lugnt...sedan i eftermiddags, för det tog mig hela förmiddagen att fjäska för Suzie. Men nu när det är kvällen så är hon hos sin mamma igen. Jag ska snart gå och lägga mig och jag vill ha koll på vad som händer. Mick är ju trots allt en bra bit större, och dessutom så är han världens busfrö....så härlig. Jag har filmat idag så filmerna får tala för sig själva.
Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 167g +16g
Noah 174g +17g
Natasha 204g +21g
Neve 152g +10g
Nicole 172g +17g
Nicolas 197g +23g









1 kommentar:

  1. alltså...jag kan inte se mig mätt på denna sockerpojk!!! vet inte hur många gånger jag kollat på klippen ;))...sen har han ju sån härlig personlighet in real life!!! Lilla Hjärtat!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck