Sidor

söndag 6 mars 2011

Tindra dag 64

Jag glömde faktiskt att väga henne igår....igår så var det 9 veckor för henne. Och idag alltså dag 64. Förra kullen fick hon på dag 64, så man vet aldrig om det pluppar ut något under eftermiddagen eller framåt kvällen. Hon tar det så lugnt och det finns ingen antydning till att hennes bebbar verkar komma idag. Fast hon lurade ju mig förra gången också :-) Hur som helst, idag väger hon 4837g och har under veckan gått upp med 352g, sammanlagt nu 1191g.
Förra gången gick hon upp denna dagen med 1285g, alltså 94g mer. Ska verkligen bli spännande att se vad som döljer sig i hennes mage....och hur många.


Har tagit lite bilder på henne idag, och så har jag tagit bilder på dom andra också :-)Och nu ska jag se efter vad Tindra gör. Hon krafsar som sjutton i transportburen. Jag kan se henne härifrån...hon ligger bara där. KANSKE :-)







Suzie, den ganska så nyblivna mamman







Jamie










Kurt









Fjodor har tagit över Tindras bolåda :-)


3 kommentarer:

  1. Så spännande!!! Massor av lycka till, fina bilder på dina fina katter!

    Kramis, det är så spännande att följa bloggen! Jag tror på 4st

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Lena i Ingared6 mars 2011 kl. 15:29

    Ja, det är sååå fina bilder. Och jag får väl gissa på 5 bäbisar eller 4 som Nicole tror.
    Kram och lycka till!
    Lena

    SvaraRadera
  3. gah, kurt är ju så sjukt snygg *dreggel* <3 lycka till med tindra :D

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck