Sidor

onsdag 2 mars 2011

Nyfiken liten kille

Han är inte dålig Mick.......Redan idag är han nyfiken på vad som händer runt omkring honom. Idag är hans ögon ännu mera öppna, och han är alltså otroligt charmig. Och döv är han inte, för när jag pratar med honom så vänder han huvudet mot mig :-) Han kröp upp till kansten av bädden och bara kikade sig omkring. Och rätt som det var så fortsatte han och kom över. Inga skrik, inga pip....utan han var på väg att lukta och utforska mattan :-) Sötnosen. Men jag ville ju så klart inte att han skulle krypa omkring där utan lade honom hos mamma Suzie som bara tittar på honom och verkar vara superstolt över sin son.

Hur är det????? Brukar ni vara inom dom andra bloggarna som jag länkar till och där det bor bebisar från mig?? Häromdagen så lade Nicole upp några superfina bilder på Doris. Ska bli så kul att se henne snart......utställningen närmar sig och den är om 2 helger. Om jag inte minns fel så ska det öppnas ännu en blogg där Pepsi kommer att vara huvudpersonen.........Det är Tawalli's Katharine Hepburn som kallas Pepsi. Har fått en hel del fina bilder på henne, och dom kommer med i dagens blogg. Och givetvis bilder på Mick som jag har tagit idag också. Fler bilder på honom finns på hemsidan.














Pepsi




2 kommentarer:

  1. Blir ju alldeles förälskad i charmknutten Mick, suck!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du tyckte om bilderna på Doris!
    Mick är helt ljuvlig sagt det innan men han är riktigt ögongodis!!!

    Pepsi är en riktigt snyggis, du måste vara så stolt över dina katter!!!

    Kramis, längtar till utställningen

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck