Sidor

måndag 21 mars 2011

Tindras bebisar 2 veckor

Dom växer så det knakar, och dom utvecklas som dom ska. Nya saker varje dag. Idag så tog jag ut dom så att dom kunde vara med lite, men nu under kvällen så gillade Tindra inte alls läget utan tog dom under sängen. Så......jag har bäddat där under i den mån det går. Själv gillar jag inte läget, men det är ju inget jag kan göra något åt........Tindra får göra det som hon själv tycker är bäst. Jag har en liten håla som jag kan plocka upp dom ur, och i morgon så kommer jag att ta ut dom en sväng igen......kanske Tindra vänjer sig så småningom. Om inget annat så kan hon nog inte hålla dom där så länge till.......dom kommer att dras till ljuset, och nyfikna som dom är så kommer dom fram själva :-) Jag brukar ju ta bilder på dom varje vecka, men denna veckan får ni ursäkta mig.......det blir inga bilder. Mår ju inte så bra som ni redan vet :(

Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 244g +48g
Noah 265g +71g
Natasha 303g +83g
Neve 249g +67g
Nicole 245g +53g
Nicolas 287g +70g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck