Sidor

måndag 28 mars 2011

Tindras bebisar 3 veckor

Och som vanligt hänger jag inte med i tiden. Så ni som vill bli av med lite extra timmar får gärna skicka dom till mig :-) Bebisarna växer, även om det inte riktigt går med raketfart. Och dom är lite senare i utvecklingen än vad exempelvis Mick är.......vilket säkert beror på att Tindra inte har släppt dom riktigt än, men det kommer.....är ju redan på G. Igår kväll (söndag) så fick dom blötmat för första gången......gissa om det smaskades :-) Mest på maten var Nicolas, och senare så var det också han som först gick iväg för att gå på toa. Så dom går på toan....med viss hjälp av mig. Man lär sig ju med åren.....när dom piper och gärna vill iväg för att vara för sig själva.....ja då måste dom på toa. Har tagit en massa bilder på dom och alla finns på hemsidan. OM du klickar på namnet till kattungen som du vill se så kommer du snabbare fram till dennes sida Och idag framåt kvällen så flyttade jag över dom till vardagsrummet. Tindra protesterade som vanligt och bar iväg Nicole bakom soffan. Men Nicole protesterade, hon ville inte vara där ensam så hon kom fram själv med lite lockande av mig. Att dom fick flytta in i vardagsrummet beror endast på att Fjodor behöver sin svit i några dagar. Han har fått besök av en nätt och fin liten brittflicka vid namn Leeloo. Fjodor är väldigt intresserad medans hon är mer avvaktande.....tror till och med att hon gick ur löpet...återstår att se. Vikterna på Tindras bebisar idag är Nikki 283g +39g Noah 342g +77g Natasha 372g +69g Neve 309g +60g Nicole 301g +56g Nicolas 379g +92g

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck