Sidor

lördag 26 mars 2011

Saknad eller??

Någon som har saknat mitt bloggande??? Har inte blivit så mycket av den saken den sista tiden. Och nej, det har inte hänt något med mig. Jag känner mig bättre och bättre för varje dag, även om jag fortfarande inte känner mig bra. Men jag har haft fullt upp precis hela tiden inför idag........Jag ska ha min 50-årsfest idag :-) Nästan allting är klart, några smådetaljer är kvar som ska fixas nu under förmiddagen. Jag har verkligen längtat efter denna dagen, ska bli så roligt. Det har varit mycket planerande och annat som hör till, och om jag måste erkänna det så har det varit lite extra jobbigt just denna veckan på grund av min hälsa. Jag är inte van vid att be folk om hjälp, men under veckan så har jag fått inse att jag inte orkar ta mig an allt själv. Jag återkommer efter helgen säkerligen med bilder och annat :-)

Tindras bebisar mår bra. Jag har inte plockat så mycket med dom.....dom håller sig fortfarande under sängen med mamma. Men dom kommer fram emellanåt och då blir det liv om dom inte hittar tillbaka. Känns lite konstigt. Dom är 3 veckor på måndag, och ni kanske minns hur Mick var när han var 3 veckor....rena rama yrvädret, som kunde allt och skulle vara med överallt. Just denna dagen så började han ju med blötmat....Tror INTE att jag får Tindras bebisar till det riktigt än, men det kommer ju.

Med Mick är det väl kanske inte lika bra just nu. Jag vet inte riktigt vad som har hänt, han har ont i sin ena framtass och haltar, men det har blivit mycket bättre. Jag antar att han har lekt med dom andra katterna.......kanske har han varit under någon av fåtöljerna och att någon av dom vuxna har hoppat upp och fått dom att gunga till. Vet inte som sagt. Men nu har allt fått stöd av fotoalbum och annat för att inte röra på sig. Inte världens bästa lösning, men det får duga för tillfället. Får se om jag kan såga ut några klossar i veckan. Nästa inköp för hemmet kommer att bli en ny soffgrupp. Har tröttnat på denna för längesedan.

Jag hade planer att låta Jamie paras när hon går in i löp, men det blir kanske andra planer. Och som det ser ut nu så kanske det inte ens blir med den hanen som jag hade tänkt. Det gör mig lite ledsen, men det är ju inte hela världen. Jag hade ju en viss röd hane i åtanke till Eva, men det blev ju aldrig av. Har funderingar på att fråga om honom till Jamie.

2 kommentarer:

  1. Ja du måste tillåta dig att ta hjälp av andra så du säkert blir frisk..jag vet de e svårt, jag e likadan! Stackars lille Mick, men de e säkert att han busat lite väl hårt med kurtan eller jamie......ang soffgruppen, ska du sälja den är jag spekulant i så fall ;)) ..ses ikväll!!

    SvaraRadera
  2. Stackars Mick! Hoppas det går över snabbt.

    Ska bli kul ikväll :). Vi ses!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck