Sidor

fredag 11 mars 2011

En liten filmsnutt

får det bli på Mick idag......och hans syrra Jamie och farsan Fjodor. Fjodor är så goe mot honom, tvättar honom gärna. Och Jamie vill gärna leka med han. Idag så gjorde jag lite större utrymme för honom. Han gick runt en liten stund, för att sedan gå tillbaka till bädden och somna :-) Jamie ligger gärna hos honom :-) Han är alltså superfin.

Tindras bebisar växer, dom är redan 4 dagar idag. Och Nicole har fått knappnålsögon :-) Jag är lite osäker på en av bebisarna, nämligen Natasha........det kan alltså mycket väl vara en kille. Får nog vänta några dagar till innan jag bestämmer mig. Och jag blev till och med lite osäker på Nikki idag.....hon kanske också är en han. Vet inte varför det är så svårt att se könen på just denna kullen.

Nikki 151g +27g
Noah 157g +28g
Natasha 183g +27g
Neve 142g +23g
Nicole 155g +17g
Nicolas 174g +41g


Hade besök av Zeta igår, hon var här och tittade på Mick







Och så lite bilder från idag.











2 kommentarer:

  1. Han är helt underbar, förutom att han är ögongodis så smälter han ens hjärt!

    Mick får gärna ta en enkelbiljett till Strömstad!!!!!!!!!

    Storkram och lycka till med bebisarna och tack för din hjälp! KRAMIS, badade katterna idag dom blev så fina, Doris är toppenfin! KRAM igen!

    SvaraRadera
  2. Han är bara sååå bedårande söt lille Mick!!! Man smälter ju totalt för den lille krabaten!! //kram

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck