Sidor

tisdag 15 mars 2011

Mick är 3 veckor

Min lilla söta underbara Mick är nu 3 hela veckor. Men det känns som om han vore äldre, speciellt med tanke på att han är så framåt i allt. Tyvärr är det bara att inse att Suzies mjölk inte riktigt vill komma, inte så mycket som Mick vill. Så han har ju nu redan i 3 dagar ätit blötmat.....vilket han får i sig med glupsk aptit. Men han får inte så mycket.....är rädd om han lilla mage. Det kommer att bli lite problem i helgen just när det gäller mat, men jag får väl visa mamma. Benny kommer ju hem på fredag eller lördag, men jag hinner inte visa honom. Vi får se hur jag löser det. Helst av allt så skulle jag vilja ha med honom, vilket så klart INTE går. Jag kan också berätta att Mick är till salu. Det har funnits intressanter på honom, men dom har ändrat sig och vill ha hona istället. Micks vikt idag är 425g, och han har under veckan gått upp med 111g. Som vanligt ett par bilder här, och resten finns på hemsidan. Glöm inte kolla Lenas blogg, nya bilder på L-kullen, även på hemsidan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck