Sidor

söndag 13 mars 2011

Mick äter blötmat!!!

Hade väl gärna sett till att han får i sig mjöl från Suzie, men.......Ja, jag vet inte. Tror inte hon har så mycket mjölk, trots tablett. pratade ju med Anneli igår kväll och hon sa att det gick bra att ge henne 2 piller, så idag har hon fått det. Får se om det hjälper. Att jag inte tror att hon har mjölk beror på att 2 av Tindras bebisar har varit hos henne hela dagen, och dom har varit vid tuttarna och suttat så gott som hela tiden. Men nu när jag vägde dom så hade dom inte ökat något från igår kväll. Så det får nog vara så att dom får vara hos Tindra och kivas om dom där tuttarna. Allt faller väl på plats till slut. Jag vägde Mick också, och jag tycker inte att han heller ha gått upp så mycket i vikt. Försökte ge han mjölk, men se det gick inte. Så ja......jag testade med blötmat. Och attans vad han åt. Tvekade inte det minsta.....började till och med tugga i handduken där det hade ramlat ner lite mat. Hela hans ansikte var fullt av maten. Men jag har ju redan berättat tidigare att han är tidig, och det var inget undantag idag heller.....Han började slicka sig runt munnen så medan jag hämtade kameran så hade han redan fått väck det värsta. Duktig kille.

Tindras bebisar öppnar ögonen mer och mer, men mest är det Nicole som kikar på mig med sina små fina ögon.

Vikterna på Tindras bebisar idag är

Nikki 185g +18g
Noah 187g +13g
Natasha 204g +-0g
Neve 171g +19g
Nicole 188g +16g
Nicolas 195g -2g


Mat är gott tycker Mick


Sötnosen Nicole






Bilder från igår eftermiddag när Neve var hos Suzie







2 kommentarer:

  1. Å vad söt han är :)!

    Kram
    Anngert

    SvaraRadera
  2. Han e ju störtskön lille Mick!! ..och han ser vansinnigt nöjd & belåten ut!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck