Sidor

fredag 12 augusti 2016

Sötnosen Bianca

I morse, innan alla fick mat fotade jag grabbarna. Måste ju ha nya bilder till annonserna på dom. Bilderna som finns nu är ju när dom är 2 veckor. Och jag brukar alltid uppdatera med nya bilder allt eftersom. Blir dyrt i längden när man lägger ut bilder på Blocket men för min del är det ju något som hör till. Och givetvis vill jag ha nya bilder till FB där dom finns ute också. Och som sagt, innan maten serverades idag. Och det gick väl bra. Dom låg och diade på Zira och där blir dom inte smutsiga men ack så trötta. Så när det var dax att fota Callisto hade han somnat. Bilderna på dom kommer i ett eget inlägg. Kan tillägga att det är så svårt att fota dessa. För medan jag fotar så sitter jag på knä och emellanåt så lyfter jag ju på mig. Framåt för att eventuellt sätta tillbaka någon av dom. För dom ska ju hela tiden till mig. Jag har ju alla vid mig men lyfter jag på mig så börjar dom klättra. Och då är det inte bara att sätta sig ner igen, gör jag det mosar jag någon. Pandora är extremt snabb på att klättra uppför ryggen på mig. Så ni kanske förstår att det tar tid när jag håller på. Bianca håller sig på framsidan, hon gillar att klättra upp till halsen på mig och då ska hon pilla på mitt halsband. Tokkatter!!

När jag ändå höll på så tänkte jag se om kanske dom andra hade lust att leka modeller idag. Pandora var med på noterna, iallafall en liten stund. Cordelia hade somnat så henne rörde jag inte. Bianca hade nu suttit vid mig sedan jag började så jag tänkte jag skulle fota henne då. Men se det gick inte bra alls. Hon ville inte posera. Noop, hon ville ha maaaaaat. Och hon kom fram till mig hela tiden så jag gav upp. Och så gav jag alla mat. När fatet väl stod på golvet så vaknade både Cordelia och Callisto till och traskade till fatet med raska steg. Att fota dom efter frukost.....nä, blir inget med det. Varför ser ni på filmerna. Bianca äter minsann med hela magen också. På filmerna är det hon som går in till mitten av fatet.
Mys i går kväll







-Sluta fota mig och ge hit käk istället!!!
(kan man annat än ge efter)






Fick några fina bilder på Pandora











Frukosten är serverad







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck