Sidor

lördag 13 augusti 2016

Problem

Snacka om att få panik. Min dator kraschade. Och jag MÅSTE ha den, bara måste. Utan dator kan jag inte göra något, inte blogga, inga bilder, ingenting av någonting. Den bara låste sig, försökte starta om hur många gånger som helst. Men jag och datorer just när det gäller teknik fungerar inte. Till slut fick jag be om hjälp. Och som tur väl var gick det och fixa. Jag är tillbaka på Windows 8 och inte 10 som installerades faktiskt av sig själv och som jag inte ville ha. Allting bara segade med det. Men nackdelen med det här är att alla...ALLA...bilder jag hade i datorn är borta...puts väck. Och en hel del dokument och annat som jag har skrivit är också puts väck. Lite panik men det är ju ändå inte hela världen. Fast bilderna får jag ju inte igen.

Annars är det som vanlig här. Bebisarna äter och växer. Igår hade vi besök av Lena som har Stenkatten´s. Dom fick presenter i form av mat. Och dom blev fotade. Så snart Lena har lagt ut bilderna länkar jag till det inlägget. Och så charmade alla Lena för se charma det kan dom. Vet ju att en del av er undrar hur det går för Bianca. Än så länge hänger hon med på allt. Hon ökar stadigt i vikt och jag tror att om ett par dagar väger hon minst lika mycket som Pandora, just nu skiljer det bara 9g som Pandora väger mer. Dom äter ju mer och mer på blötmaten nu, jag försöker att dra ner på ersättningen. Och Bianca får ingen ersättning alls. Har fått för mig att hon kanske inte tål den.

Så mycket till bilder blir det inte idag, har inte hunnit. Men bebisarna tackar Anngert för den mjuka och fina bädden som dom gillar att ligga och sova i




1 kommentar:

  1. Tack snälla Lotta för en härlig kväll med underbara goa kissar och en såååååå mumsig gryta att njuta av. Lite bilder blev det som ligger på min blogg i dag. Men det finns ju inget som överträffar verkligheten! Kram!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck