Sidor

måndag 15 augusti 2016

Millas bebisar 11 veckor

Nu har jag bara 1 vecka kvar med dom. Sen är det dax för dom att installera sig hos sina nya familjer. Miranda ska installera sig hos mig. Och det kan ju bli spännande att se hur det går med 6 små röda fartdårar här hemma. 7 blir det ju med mamma Zira.

Det blir allt svårare att fota dom. En vippa och vips har jag dom på mig och inte som tidigare att dom satt snällt och följde den. Inte brydde jag mig om att ta bort bös från Atlas heller, även Ophelia hade lite. Men lite skit skadar inte. Miranda var jag däremot tvungen att torka av för att hennes ögon tåras. Speciellt när hon koncentrerar sig som idag på en vippa. Undrar hur lång tid, hur mycket till hon måste växa innan det ändras.  . I den ordning som jag tog dom.
Vikterna idag är
Miranda 1446g +162g
Ophelia 1226g +155g
Atlas 1266g +156g

Och dagens bilder kommer här





































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck