Sidor

onsdag 16 augusti 2017

Sarah 6 månader

Tiden går så fort och den lilla damen börjar bli stor. Den sista månaden har hon retat gallfeber på mig då hon har löpt 3 gånger. Bara smålöp men tillräckligt jobbigt att lyssna på, trots hennes hesa wiskeyröst. Tror det är bebisarna som har satt igång henne. Hon är så duktig och hjälper till att tvätta dom små och med dom lite större springer hon runt och leker. Inte bara att hon jagar dom, eller att hon biter dom. Det är lika mycket tvärtom, dom jagar henne och hon har blivit biten i svansen. Är väl enda stället som dom får riktigt tag i.

Det där med att hon springer runt och leker! Alltså, hon ger 200%, hoppar upp på väggen mitt i för att få riktig fart. Men lika mycket som det är fart i henne, lika mycket vill hon gosa med mig. Varje dag får hon en stund med egentid då vi, enbart för att gosa går  in i sovrummet och är helt själva. Det är så pass att hon till och med ställer sig vid dörren (som är stängd) tittar på mig och jamar. Då vet jag att det är dax för lite gos. Likaså kommer hon och lägger sig hos mig när jag är i soffan, bland Tussen och en miljard bebisar. men hon trivs och det är ju det viktigaste. det har ju tyvärr inte blivit så mycket uppdateringar med Sarah den sista tiden, men ni anar säkert varför.

Hon har under månaden ökat bra i vikt. Men jag skulle ändå önska att hon vägde cirka 200g mer. Men känner inte till hennes linjer så väl och har heller inte hunnit sätta mig ner och kolla riktigt. Men vet iallafall att det kommer. Speciellt nu när hon går och äter tillsammans med bebisarna. Fattar inte var hon stoppar all maten. Under månaden som har gått har hon ökat med hela 489g, väger idag 2979g. Bilderna är tagna bara för en liten stund sen










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck