Sidor

måndag 21 augusti 2017

Bilderna kommer här

Så här såg det ut igår kväll


Alla sitter/ligger och väntar på maten, stora som små




Sen smaskades det på för fullt








Och det var jag som fick plocka undan


Efter matfesten igår kväll var jag lite nervös inför att gå upp i morse, trodde att det kanske skulle vara både kiss och bajs lite här och var. Men uv-lampan visade ingenting. Duktiga bebisar som alla går på lådan. Skrev ju igår också att jag skulle försöka ta bilder på Ziras bebisar idag då jag inte hann igår. Bilder blir det massor av, så pass många så var och en får en egen sida. Klicka bara på någon av bilderna nedanför så kommer just den bebisens bilder upp. Matfesten där faktiskt alla åt av blötmaten resulterade i bra viktökning på bara ett dygn, speciellt Josh (32g) och Becka (30g) av 4 flaskor som jag brukar ge, var och en innehåller 1 dl ersättning, gick det inte ens åt 1 flaska efter maten. Och imorse ville ingen ha ens en enda liten slurk. Känns ju....bra.



Nicko







Hayley





Elijah





Marcell








Josh





Becka



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck