Sidor

lördag 8 maj 2010

Utställning i Gislaved



Vilken dag det har varit...helt underbar. Jag bara älskar att gå på kattutställningar. Katter är verkligen min passion, jag gillar alla raser, men britten har en speciell plats i mitt hjärta. Och idag så slog mitt hjärta något alldeles extra. Alltså......Milla och Lancelot har fått så fina grabbar och kan vara riktigt stolta.....Jag är det iallafall, nästan så det ville komma tårar ut ögonen på mig :-) Så roligt att få följa dom som har flyttat. Jag har inte riktigt gått igenom alla bilderna än.....är trött....men alla kommer ut på hemsidan under morgondagen. Men 2 bilder kommer idag...kan ju inte låta bli. Och det får bli en bild på Freddie och en på Kompiz. Och så en lite filmsnutt för att glädja Anneli....filmsnutten är på Suzies bror Skattekattens Marshmallow :-) Som sagt....bilder kommer imorgon. Just nu måste jag äta något och sen tror jag inte att det kommer att ta så många minuter innan jag ligger och nanar....berättar mer imorgon :-)

Freddie


Kompiz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck