Sidor

måndag 10 maj 2010

Tindra 5 veckor

Tindra har nu gått 35 dagar, alltså 5 veckor. Jag som är van vid stora magar just denna dagen är lite förvirrad nu. Hela veckan har jag undrat om hon verkligen är dräktig. Innan hon blev dräktig så fanns det babyhull kvar hos henne, hon har liksom inte kommit till att bli lång och ranglig. Men denna veckan så har jag tyckt att hon har blivit riktigt smal. MEN, hon har en liten mage, och att jag tycker att hon är smal är för att just magen har vuxit, och det andra ser smalare ut. Hennes mage är väldigt spänd, och tuttarna har blivit större. Tindras vikt idag är 3399g och hon har plussat på med 157g denna veckan, allt som allt 264g.  Hon äter fortfarande dåligt, och jag har nu köpt Nutrical och multivitaminer som jag ger henne. En förändring som jag har märkt är att hon går och spinner hela tiden. Bilderna på henne är tagna idag.
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck