Sidor

söndag 16 maj 2010

Felicity Huffmann

är syster till Fjodor som jag har här hemma. Har ju fått en del bilder på henne också :-) Fast jag blev lite snopen när jag läste vad ämnet var....Flisan har blivit mamma......hon kallas för Flisan hemma. Nu var det ju inte så att Flisan hade blivit mamma, men hon har tagit till sig tvillingtjejerna som föddes i februari....så kul att se att även det funkar. Någon gång nästa år kommer Flisan att få egna ungar. Längst ner kan du se bilderna som kom med mailet.
 
Fortfarande taskigt väder. Jag blir bara så trött av att titta ut. Jag har sådan lust att plåta i trädgården....och när det nu nästan blev kvällen så gick jag ut till "trekanten" där jag fotade haren och började lite smått. Kom bara halvvägs sedan var jag tvungen att gå in. Perfekt väder för myggen, och dom var besvärliga. Oavsett om solen tittar fram imorgon eller inte kommer jag att fortsätta. Jag gillar att vara ute så....tycker att det är rogivande. Funderar också på att tillsätta lite ny jord där, och slänga på en massa olika frön med sommarblommor. Annars har jag bara lite lökar där och liljekonvaljer. Kommer inte åt att sätta så mycket för det finns buskar där med rötter som går långt ut  under gräsmattan.
 
 
Här är tvillingarna med sin storasyster
 
 
 
 
 
Och här passar Flisan flickorna :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck