Sidor

torsdag 6 maj 2010

Bilder på burskynken

imorse när jag öppnade min mail så var det en förfrågan om jag inte kunde sätta ut bilderna på dom skynkena som jag sydde sist.Hmmmm.....Kände verkligen inte för att rigga upp allt som jag skrev igår, för det var riktigt jobbigt med delar som satt lösa. Under dagen när jag städade så gick jag och funderade över detta. Så jag åkte upp till "mitt" kära sågverk här och bad dom såga ut bitar som jag behövde, och väl hemma så snickrade jag ihop en bur...i spånplattor. Men jag fick ihop det, och när jag fick upp allt så var jag faktiskt nöjd. Nu kunde jag ju se mer av helheten av allt. Kul. Dessutom så kommer jag att behöva det längre framöver för dessa lär inte bli dom sista som jag syr. Under tiden så har katterna det som ett bord dom kan stå på, eller om dom vill ligga under. Så idag blir det bilder. Dom 2 översta har Helén påKnallåsen's beställt, och det understa är ju då det som jag har sytt till Fjodor.
 
Idag när jag tittade på Tindra tyckte jag att hon såg smal ut. Alltså det där bulliga som har varit med henne hela tiden finns liksom inte mer....på bara 3-4 dagar har det försvunnit. Men jag ser att det finns en liten antydan till mage. Var på vippen att väga henne, men gjorde det faktiskt inte....väntar till på måndag.
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck