Sidor

söndag 30 maj 2010

CH Tawalli's Fjodor Dostojevskij

Grattis säger jag till min Fjodor som igår blev Champion. Hur det har gått idag vet jag inte än, får först höra sent inatt när jag hämtar hem honom vid midnatt om han tog sitt första CACIB. Han har iallafall skött sig superbra. Han hade varit lite stressad av att behöva vara själv på toan där han skulle bo i och med att Gunnel har egna katter med sig, så hon tog ut honom till rummet där alla dom andra fanns, och så klart Gunnel. Och hon sa att Fjodor var en alldeles extremt snäll och goe katt :-)
Igår eftermiddag så började jag ju att klippa tyget till burskynket som Nicole ska ha, och idag har jag sytt på det hela dagen och gjort klart det. Hon är nöjd, och då är jag det med. Kom på att jag skulle sy något till ställningen som jag har till burskynkena........kan nämligen ha den som bolåda åt bebisarna......bara att skruva dit en extra bräda i underkanten.....blir nog toppen...........Det får bli mitt projekt imorgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck