Sidor

lördag 22 maj 2010

Kompiz i Mullsjö

har jag varit och hälsat på idag. Ja, inte bara honom, utan även hans matte Anngert, och dom andra 2 kizzarna som bor där.....Puzz och Prinz. Anngert tyckte väl att det var kul att jag äntligen kom efter många om och men, och jag tror nog inte att Puzz eller Prinz hade något emot det heller......men Kompiz smet innan jag hann att se honom. Hmmmmm...känner igen det där :-) Hos Anngert var det hur trevligt som helst. Hon bjöd på supergod middag, och vi pratade massor. Sen tog jag lite bilder på hennes katter, och det gick också bra att ta på dom....men fortfarande ingen Kompiz. Till slut tog Anngert fram honom, och ja......som jag har skrivit innan...han är STOR :-) Kunde ju så klart inte låta bli att ta honom till mig en liten stund fast han kanske inte gillade läget. Var ju bara tvungen att känna på honom och snosa i hans päls. Lite kort blev det ju också så klart...vad annars. Sätter ut ett par bilder på Kompiz här, resten av bilderna finns på min hemsida under utflykterna. Tusen Tack Anngert för en supertrevlig dag. Som vanligt går tiden alldeles för fort.
 
Imorse så var jag också glad. Tindra är på dag 47 och imorse så kände jag dom första "sparkarna" Det är en helt underbar känsla. Och hon låg där och lät mig klappa henne på magen. Sötnosen. Fjodor kom in en sväng, och det kändes som om han kom för att kolla läget. Nosade lite på Tindra och började tvätta henne......jag var och hämtade kameran illa kvickt innan det ögonblicket försvann :-)
 
 
Kompiz med sin matte Anngert
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tindra och Fjodor
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck