Sidor

onsdag 19 maj 2010

Mina katter

har njutit av det härliga vädret idag. Fast under förmiddagen har dom fått vara inne för jag körde mamma till Värnamo....hon skulle handla och även jag. Det tar en liten stund att gå runt med henne, hon är inte så snabb, inte efter att hon fick stroken. Vi var även inom blomsterlandet. Hon skulle ha blommor, och hon köpte även en massa blommor till mig. Det var bara petunior, men några olika färger. Hade inga planer på att köpa några själv för att jag inte har råd, men hon tyckte att jag bara måste fylla mina fönsterlådor och köpte alltså blommorna. Snäll mamma jag har :-) Väl hemma släppte jag bara ut katterna, och sedan var jag tvungen att gå och lägga mig då jag hade fått huvudvärk igen. När jag hade vilat och mådde bättre var jag ute en stund med katterna i rastgården, och sedan planterade jag. Fast det har varit jobbigt idag. Värk från igår, dessutom så var det varmt och klibbigt, ligger nog åska i luften.
Idag blir det bilder på mina katter igen. Tog en massa när jag var med dom i rastgården. och fick faktiskt en riktigt bra bild på Tindra när hon ligger. HÄR kan man se att hon har mage :-) Sätter inte ut alla bilderna här, resten av dom kommer ut på min hemsida under morgondagen.
Fjodor tar en siesta i rabatten

Eva spanar efter humlor och bin

En typrisk ställning för Suzie :-)

Dino tar sig en promenad

Snacka om att veta om att man blir fotograferad

Fast man tröttnar på att vara fotomodell :-)

Trötta kizzar.........Milla i stugan, Tindra i bakgrunden och så Suzie

Milla gillar inte när jag går omkring med kameran, så hon stack

Men inte så långt :-) Här är Milla med sin dotter Eva

Här kan man tydligt se att Tindra har en mage .-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck