Sidor

lördag 1 maj 2010

Proffsfotografering

Som jag har skrivit tidigare så har katterna blivit fotade av ett proffs, Kicki. Och hon är så snabb. Jag sa ändå till henne att det inte var bråttom med mina kort, men idag så fick jag dom alltså. En bild på varje katt kommer här, dom andra finns på min hemsida, länkat direkt till fotosidorna från sidan "uppdaterat" Och på hemsidan så finns det även härliga tungbilder, och bilder där Suzie står upp på baktassarna :-) Lika svårt att välja bilder idag på mina egna katter som det var när jag skulle välja ett på Holly och ett på Mia.
 
Idag har jag alltså varit och kikat lite på en hundutställning. Åkte ner med blandade känslor för att jag är rädd för hundar, men nu börjar jag tro att det kanske bara är inbillning :-) Det gick väldigt bra för mig att umgås med och runt hundarna....blev så förvånad. När allting var klart där nere så följde Tina och Anita med mig hem för en kopp kaffe och för att kika lite på mina katter. och jag visade stolt upp dom....eller....dom visade stolt upp sig själva :-)
 
 
Milla
 
 
 
 
Ellen
 
 
 
 
Eva
 
 
 
 
Fjodor
 
 
 
 
Suzie
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck