Sidor

tisdag 25 maj 2010

David Beckham

blir det då bilder på idag. Hemma kallas han för Cisco. Och det ska väl vara det sista med bilder från kattungarnas nya familjer för tillfället.
Har inte fått något vettigt gjort idag heller. Ute bara regnar det, så jag kan inte fortsätta med att rensa i landen. Jag har packat sakerna som Fjodor ska ha med sig på sin resa till Uppsala...han åker ju på fredag redan. Usch......är så orolig att jag glömmer något. Och inte ska jag ju med.....känns inte bra det heller. Men det är väl bara att bita ihop och hoppas på det bästa. Målet är att han tar sitt cert på lördag eller söndag så han blir Champion :-)
Imorgon så åker jag och Kety tidigt, vi ska till Kalmar och titta på hennes kattungar. Och jag ska så klart ha med mig kameran och få till lite fina bilder på dom små. Tyvärr så klarade sig inte hennes röd-vita....han blev bara 2 veckor...tråkigt. Kommer att vara borta hela dagen, och fjantig som jag är så ska jag ha "barnvakt" Åker och hämtar mamma på morgonen innan vi åker.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck