Sidor

måndag 3 maj 2010

Tindra 4 veckor

Så har det då gått 4 veckor redan. Idag så bad jag Benny hjälpa mig att fotografera hennes tutte när jag höll henne. Lite synd att jag inte fotade när hon blev parad, då hade ni kunnat se den stora skillnaden. Då, för 4 veckor sedan kunde jag knappt hitta hennes tuttar, och när jag väl gjorde det så syntes dom knappt....små, små och vita. Vägde henne så klart idag och vågen visar 3243g, och hon har gått upp 123g. Fortfarande äter hon lite, och jag hoppas verkligen att det ger med sig snart. Allt som allt har hon inte gått upp med mer än 107g
Fjodor är idag 11 månader. Kollade lite extra på bilderna som jag tog igår, och tycker att han har ändrat på sig rätt så mycket.....huvudet ser mer "manligt" ut, men än så är det ju lång tid kvar innan han har vuxit färdigt :-) Vägning av honom också idag, och vågen visade 4258g....han har under veckan plussat på med 85g och det är lite kvar för honom att ta igen det han förlorade när vi var på utställningen. Från vägningen för en månad sen så har han inte gått upp mer än 28g. Hmmmm
Idag blir det lite bilder på Tindra.
Först ut kommer hallontuttarna








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck