Sidor

fredag 28 maj 2010

Eva & Ellen

Dom har en alldeles egen underbar stil. Hur Eva klarar av att hålla balansen är för mig en gåta. Där hon ligger på fåtöljens ryggstöd gungar hon till rätt så bra om någon av oss sätter sig i stolen då det är en stol man kan gunga på och få upp stöd för fötterna. Och Ellen...hon vrider sig alltid som ett S när hon ligger och sover, eller om hon bara ligger och vilar någonstans :-)
Fjodor har idag alltså åkt iväg till Uppsala. Jag höll mig för att inte börja lipa när jag lämnade honom, men i bilen på väg hem kom det någon tår iallafall. Usch, det kändes som om jag svek honom som bara lämnade över honom på det här viset, och nu kommer han ju att vara borta ända till natten mellan söndag och måndag. Dom som han åker med sa att jag kunde hämta honom på måndag förmiddag för dom hade plats för honom....men näääää....jag vill nog ha hem honom så får det går. Jag vet att dom tar väl hand om honom i helgen, men redan nu saknar jag honom så det gör ont :-(

Ellen



Eva


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck