Sidor

söndag 23 maj 2010

Heath Ledger

Blir det bilder på idag då, och hemma kallas han för Bosse. Choklad är något speciellt också, det bara är så. och alla Eva & Pysens bebisar har blivit så stora :-)
Idag så har jag gett mig in på att sy ännu ett burskynke. Fast jag har fastnat med underdelen till buren. Så blir det när jag ger mig in på något som jag aldrig har gjort innan. Och lappteknik har jag inte en susning om hur det funkar, så det blev många sy/sprätt innan jag fick ihop det som jag ville. Men så tog det mig också hela dagen att bara få ihop det. Allting är också tillklippt.









Jag funderar lite på om Fjodor känner att han och Tindra ska ha bebisar ihop. Han är väldigt mycket tillsammans med henne nu, ligger gärna och sover vid henne, eller så kommer han flera gånger under dagen och ser till henne. Fick några fina bilder på dom tillsammans igår kväll, och dom bara måste jag sätta ut idag :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck