Sidor

tisdag 16 juli 2013

Tindra 8 veckor

Och jag känner mig lite tjatig...men bara lite ;) För Tindra och Jamie har ju samma färg och båda är parade med Casper. När det gäller färgerna på kattungarna så är det samma hos båda
Honor:
svartsköldpadd
blåsköldpadd
chokladsköldpadd
lilasköldpadd alla med eller utan silver, med eller utan mönster
Hanar: röd eller créme. Med eller utan silver, med eller utan mönster.

Och nu börjar det ju närma sig. 8 veckor idag alltså. Och i mitten av nästa vecka bör hennes bebisar vara födda. Dom är beräknade att födas den 25 juli. Och jag hoppas hon håller sig till 65 dagar så att jag får ta igen mig tills Jamies kommer 4 dagar efter...om hon håller sig till 65 dagar. Värsta som kan hända är att Tindra går 2 dagar över tiden och att Jamie får 2 dagar för tidigt. Snacka om att i så fall få ha turbo i fossingarna. Jaja.....OM det skulle hända så går det att lösa. idag har jag iallafall varit uppe med allt som jag behöver inför förlossningen och även gjort i ordning hennes bolåda.
Veckan som har gått har Tindras mage vuxit rätt så bra....Det är så spännande att vänta nu och se vad som pluppar ut :) Hon väger idag 4842g och har under veckan gått upp med 249g, sammanlagt nu 1151g  För den som är intresserad och vill kolla Tindra dom andra gångerna när det var 8 veckor...klicka på årtalet 2010-2011-2012









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck