Sidor

onsdag 31 juli 2013

Inga bebisar än

Jag vet ju att det är en del som följer bloggen och att det just nu är extra många som kollar då Jamie skulle ha haft sina bebisar redan i måndags. Men hon har alltså inte fått dom än. Det har inatt varit en vaknatt då Jamie har varit väldigt orolig, bäddat fram och tillbaka. Och hela tiden har hon haft Téa och Lillan hos sig, något som hon själv ville och därför så fick dom vara med henne. Fast allt eftersom natten har gått har tjejerna tröttnat på Jamie och börjat leka istället eller gått och lagt sig på något annat ställer. Så förutom att Jamie har varit snacksalig med mig inatt så har hon även varit det mot tjejerna, speciellt Lillan. I morse gick det så långt att hon till och med försökte ta Lillan i nackskinnet och bära in henne till bolådan. Så jag fick ta laserpekaren och locka in dom och då var Jamie där snabbt.

Jag är inte orolig, bara trött. Vet ju att det kan vara så att det inte alls tog sig dom första dagarna så det behöver inte betyda att hon har gått över tiden, mer än det som jag räknar då. Men får hon inte idag DÅ kan jag nog känna att jag i så fall måste till veterinären i morgon. Men som sagt. Hon har haft förvärkar hela natten, och där har inte varit några krystningar på henne. Och så länge hon inte kämpar med dom värkarna och bebisarna inte kommer ändå....då är det lugnt. Så snart något händer så kommer jag att uppdatera här. Så här såg det ut sent igår kväll och inatt.






 




Casper ligger och väntar på dom första rapporterna



1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck