Sidor

lördag 20 juli 2013

Jamie 8 veckor

Och bara så där kommer jag på
- Jösses, om bara 9 dagar har jag bebisar här hemma!! Och sen kollar jag hennes vikt idag...
-Jösses....hur många bebbar ska du ha Jamie?
Magen är ju större än tidigare men den sammanlagda viktökningen är mindre än tidigare. Och som jag skrev förra veckan så känns det konstigt denna gången. Kanske kan det vara att hon väntar 3-4 lite mindre bebisar, eller så blir det bara 1-2 jättebebisar. Jag hoppas på den första, bättre med lite mindre bebisar så hon får det lättare att få fram dom.
Det skulle vara så kul att få lite mer info om den här sista tiden med bebisarna i magen. Bland annat...Hur mycket ökar dom i vikt per dygn?
Vikten på Jamie idag är 4676g och hon har under veckan ökat med 357g, sammanlagt nu 993g














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck