Sidor

tisdag 30 juli 2013

Jamies bebisar

Poff, poff, poff...säger det och så tittar Jamies bebisar ut. Trodde jag alltså igår på den dagen som jag räknade det till. Men här är inget poffande, inte än.
-Nädu matte.....du får allt vänta lite till, tycks hon säga till mig när hon tittar på mig.

Inatt så kände jag på henne flera gånger men kunde inte känna en enda förvärk. Men vid 2-tiden var hon helt konstig, tvättade alla en efter en...och jag tänkte....NU....Men nä, ingenting. Téa försökte till och med sutta på henne utan att hon protesterade. Men det blev inte av att hon kom åt riktigt. Själv så satt jag och försökte få bort så mycket avlagringar som jag kunde, klappade på magen. För det fick jag inatt vilket jag inte har fått tidigare. Så, här finns inte så mycket annat att göra än att VÄNTA!!! Bläääää Och nu har hon helt plötsligt gått upp i vikt igen, sen igår med hela 61g, idag väger hon 4934g

Jag har som vanligt fixat med alla mina morgonrutiner både vad gäller katterna och hemmet. Har till och med nästan gjort klart middagen, ska bara in i ugnen ½-timme. Gäller att vara förberedd ifall jag inte kommer åt spisen senare under dagen. Har även varit uppe och vägt bebisarna. Och allting funkar precis som det ska...skönt. Vikterna på dom idag är

Brooke 153g +14g
Burt 167g +15g
Brian 166g +19g
Ben 160g +19g
Bruce 160g +17g


Fram till att Jamie får sina bebbar får ni njuta av dom som hon har fått i sina tidigare kullar

Födda 2012




Födda 2011


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck