Sidor

tisdag 9 juli 2013

Tindra 7 veckor

Och nu kan man alltså lägga till ytterligare en 1 vecka...dag 49. Och går hon 65 dagar så är det bara 16 dagar kvar innan hennes bebisar tittar ut.  Bebisar ja...för jag tror att det är mer än 1. Om jag ska gissa så tror jag 4 bebisar....kanske till och med 5. Fast det beror ju på hur stora/små dom är när dom föds. Min gissning grunnar jag på hennes tidigare dräktigheter. Men å andra sidan så var ju Fjodor pappa till alla dom andra och du är det Casper. Så......vi får veta om cirka 16 dagar. Om jag bara tänker på viktuppgången och inte vem som är pappa......Ja då kan det bli hur många som helst typ. För hon har gått upp sammanlagt MYCKET mer än någon av dom andra gångerna, 630g, 711g och 485g.....Spännande. Och jag längtar efter att få se hur dom kommer att se ut. Även dax att ta fram en bolåda till henne.
Vikten på henne idag är 4693 och veckans ökning är 263g. Sammanlagt nu 902g

2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck